Ako si objednať nový mobil s paušálom od 4ky s extra zľavami?  VIAC INFO 

4ka uľahčuje prenos čísla: oddnes už aj cez internet

„Veľmi nás teší dopyt tisícov našich zákazníkov o prenos telefónneho čísla, a tak možnosť preniesť  si svoje telefónne číslo priamo cez náš internetový obchod, je ďalším logickým  krokom ako sa priblížiť ešte viac našim zákazníkom a ešte viac im uľahčiť prenos telefónneho čísla, ktoré majú radi. Aj preto je oddnes prenos telefónneho čísla možný aj online,“ hovorí riaditeľ divízie obchodu a marketingu mobilných služieb SWAN, a.s., Peter Helexa.

21.01.2016

Takmer polovicu telefónnych čísiel (49%) si zákazníci 4ky preniesli z O2 Slovensko. Necelá tretina (28%) prenesených čísel  doteraz využívala služby Orange Slovensko a 23% ich do 4ky prišlo z portfólia Slovak Telekomu.

 

Postup pri prenose čísla cez www.4ka.sk je veľmi jednoduchý:

 

  • Zákazník si na webe objedná novú SIM kartu Moja 4ka a zároveň vyplní žiadosť o prenos svojho telefónneho čísla.
  • Nová SIM karta bude zákazníkovi bezplatne doručená približne do dvoch pracovných dní kuriérom Slovenskej pošty. Priamo s ním zákazník podpíše aj všetku potrebnú dokumentáciu.
  • Prenos telefónneho čísla od súčasného operátora následne 4ka vybaví za zákazníka.
  • Prenos telefónneho čísla trvá zvyčajne štyri celé pracovné dni odo dňa prijatia žiadosti.
  • Nová SIM karta Moja 4ka, ktorú si zákazník zakúpil prostredníctvom internetového obchodu na stránke www.4ka.sk/eshop, bude aktivovaná najneskôr do 2 pracovných dní, avšak ak chce zákazník aktiváciu svojej SIM karty urýchliť, stačí z tejto SIM karty zavolať na bezplatnú Zákaznícku linku 950 a požiadať o aktiváciu.
  • Výhodou prenosu čísla do 4ky je aj to, že počas samotného prenosu telefónneho čísla, môže zákazník využívať súčasnú SIM kartu so svojim prenášaním číslom, ale aj svoju novú SIM kartu 4ky, a tak hneď od začiatku môže využívať všetky výhody 4ky. Obe SIM karty sú aktívne až do momentu prenosu telefónneho čísla.
  • O úspešnom dokončení prenosu telefónneho čísla je zákazník informovaný prostredníctvom SMS správy. 

 

„Za prenos telefónneho čísla zákazník v 4ke neplatí. V dnešnej dobe sa svojho telefónneho čísla zákazníci neradi vzdávajú, sú naň zvyknutí, majú ho niekoľko rokov, skrátka telefónne číslo je „ ICH“. Preto stačí zmeniť operátora a nie číslo. Zvyčajne ide o jednoduchú a nekomplikovanú  operáciu. Aby prenos telefónneho čísla naozaj prebehol hladko, zákazník by sa mal ubezpečiť, že má vysporiadané všetky faktúry  u svojho súčasného  operátora. Zároveň by sa mal uistiť, na akú osobu  je jeho telefónne číslo vedené. Niekedy totiž môže ísť číslo, ktoré využíva dieťa, no v skutočnosti patrí rodičovi, alebo manželka používa číslo vedené na svojho muža. Najlepšie je overiť si správnosť osobných údajov  na poslednej faktúre od vášho súčasného operátora,“ radí riaditeľ divízie obchodu a marketingu mobilných služieb SWANu Peter Helexa. Ako dodáva, o prenos čísla môžu ľudia požiadať aj naďalej na niektorej z 1500 pobočiek Slovenskej pošty

© 2024 SWAN, a.s. Všetky práva sú vyhradené.
© 2024 SWAN, a.s. Všetky práva sú vyhradené.