Ako sa staráme o zákazníkov

Náš zákazník, náš pán. Čím sa líši starostlivosť o zákazníka telekomunikačného operátora od tradičnej customer care v bežnom obchode?

03.02.2022


Čo sa presne stane, keď zavoláme na zákaznícku linku? Koľko času má operátor na to, aby zdvihol náš hovor? A využívajú zákazníci častejšie takéto linky, alebo sú to dnes skôr maily a sociálne médiá? Tieto témy otvoríme s Robertom Plonkom, riaditeľom zákazníckej starostlivosti spoločnosti SWAN. Možno príde aj na pár úsmevných príbehov zo zákazníckej linky.


Podcast si môžete vypočuť aj na týchto obľúbených streamovacích platformách:


Ďalšie články

Ako rozbehnúť a riadiť biznis online?

V dnešnej dobe sa malé aj veľké firmy nevyhnú online elementu podnikania. Čo všetko obnáša obchod na internete?

05.01.2022 Čítať viac

Je 5G pripojenie vhodné na doma?

Každý chceme pre svoju domácnosť rýchle pripojenie. Je moderná technológia 5G vhodná pre internetové pripojenie na doma?

02.12.2021 Čítať viac

Ako na prenos čísla?

Výber nového operátora môže byť pekne náročný. Ako funguje prenos čísla a čo všetko treba pred ním spraviť, aby prebehol bezproblémovo?

25.11.2021 Čítať viac
© 2024 SWAN, a.s. Všetky práva sú vyhradené.
© 2024 SWAN, a.s. Všetky práva sú vyhradené.