Ako si objednať nový mobil s paušálom od 4ky s extra zľavami? VIAC INFO
Náš zákazník, náš pán. Čím sa líši starostlivosť o zákazníka telekomunikačného operátora od tradičnej customer care v bežnom obchode?
03.02.2022
Čo sa presne stane, keď zavoláme na zákaznícku linku? Koľko času má operátor na to, aby zdvihol náš hovor? A využívajú zákazníci častejšie takéto linky, alebo sú to dnes skôr maily a sociálne médiá? Tieto témy otvoríme s Robertom Plonkom, riaditeľom zákazníckej starostlivosti spoločnosti SWAN. Možno príde aj na pár úsmevných príbehov zo zákazníckej linky.
Podcast si môžete vypočuť aj na týchto obľúbených streamovacích platformách:
Ako rozbehnúť a riadiť biznis online?
V dnešnej dobe sa malé aj veľké firmy nevyhnú online elementu podnikania. Čo všetko obnáša obchod na internete?
Je 5G pripojenie vhodné na doma?
Každý chceme pre svoju domácnosť rýchle pripojenie. Je moderná technológia 5G vhodná pre internetové pripojenie na doma?
Výber nového operátora môže byť pekne náročný. Ako funguje prenos čísla a čo všetko treba pred ním spraviť, aby prebehol bezproblémovo?