Ako si objednať nový mobil s paušálom od 4ky s extra zľavami? VIAC INFO
Telekomunikačný operátor SWAN premenoval svoju produktovú líniu služieb (vysokorýchlostný internet, digitálna televízia a IP telefón) MAX multimedia na SWAN MULTIMEDIA. Súčasne predstavil nový web, ktorý zlučuje a vylepšuje doterajšie stránky www.max.sk a www.swan.sk. Zmeny súvisia s nárastom predaja multimediálnych služieb a snahou o posilnenie značky SWAN na trhu.
01.07.2013
Telekomunikačný operátor SWAN premenoval svoju produktovú líniu služieb (vysokorýchlostný internet, digitálna televízia a IP telefón) MAX multimedia na SWAN MULTIMEDIA. Súčasne predstavil nový web, ktorý zlučuje a vylepšuje doterajšie stránky www.max.sk a www.swan.sk. Zmeny súvisia s nárastom predaja multimediálnych služieb a snahou o posilnenie značky SWAN na trhu.
Pre každý región iná ponuka
SWAN je jeden z mála operátorov na Slovensku, ktorý poskytuje digitálnu televíziu – IPTV. Službu prevádzkuje na vlastnej optickej sieti a okrem desiatok programov v štandardnom rozlíšení má v ponuke aj množstvo TV kanálov vysielajúcich v HD. Súčasťou služby sú aj funkcie ako nahrávanie, TV archív, time-shift, či aplikácia pre smartfóny. Oproti konkurencii tak ponúka zaujímavú alternatívu.
Spoločnosť si v posledných rokoch výrazne upevnila pozíciu na trhu a zaradila sa tak medzi najvýznamnejších slovenských operátorov. Marketingová manažérka spoločnosti SWAN Zuzana Hánová pripisuje tieto úspechy tomu, že prispôsobujú ponuku služieb jednotlivým regiónom. „Keďže zákazníci v každej oblasti majú iné priority, snažíme sa každému mestu s dostupnosťou našich služieb, ušiť ponuku na mieru,“ vysvetľuje. „Našim cieľom je, aby si zákazníci vedeli prirodzene spojiť tieto služby so značkou SWAN.“
Transformer tvárou kampane
Cieľom prebiehajúcej kampane je zvýšiť povedomie o značke SWAN. Vďaka zjednoteniu názvu služby s názvom operátora by mala byť pre verejnosť lepšie rozpoznateľná. Spoločnosť chce zvýšiť aj návštevnosť svojej webstránky, počet objednávok uzatvorených cez internet, a tým aj predajnosť svojich služieb. Nová webová stránka odráža moderné trendy a dizajnové stvárnenie. Zákazníkom prináša ľahšiu orientáciu v produktovom portfóliu s možnosťou okamžitého porovnania cien. Obsahuje aj samostatnú sekciu pre B2B segment.
Ponuka je primárne cielená na rodiny s deťmi, ktoré majú pozitívny vzťah k postavám zo sveta sci-fi filmov a komiksov, a zároveň prejavujú záujem o internet, hlasové služby a televíziu jednotlivo alebo v rôznych kombináciách a rozsahu. Preto sa tvárou kampane stal SWANFORMER, ktorý našiel svoj predobraz v transformeroch, čiže meniacich sa robotických hrdinoch. Jeho postava tak symbolizuje nielen moderné technológie, ale aj schopnosť prispôsobovať ponuku individuálnym požiadavkám zákazníkov.