Ako si objednať nový mobil s paušálom od 4ky s extra zľavami? VIAC INFO
Strata SIM karty, PIN/PUK
Tvoj 4-miestny PIN kód a 8-miestny PUK kód nájdeš na plastovom nosiči 4ka SIM karty, ktorú si od nás získal pri zakúpení. PUK kód je ochranou SIM a slúži na odblokovanie SIM po troch po sebe nesprávne zadaných PIN kódoch.
Ak máš zablokovaný PIN kód, alebo si zabudol či stratil plastový nosič s PIN/PUK kódom, jednoducho nám zavolaj z iného telefónneho čísla na Zákaznícku linku +421950950950 denne od 8:00 hod. do 21:00 hod. a my ti po overení tvojej totožnosti obratom poskytneme tvoj PUK kód k príslušnému tel. číslu. Je nevyhnutné, aby nám zavolal priamo majiteľ tel. čísla/SIM.
Po zadaní PUK kódu si následne vytvoríš nový PIN kód, ktorý budeš používať. Poskytnutie PUK kódu je možné vydať iba na Zákazníckej linke +421950950950 a je spoplatnené podľa aktuálneho Cenníka služieb, ktorý nájdeš v sekcii Cenníky a dokumenty.
Na zadanie PUK kódu máš 10 pokusov. Ak nie je ani jeden správny, SIM sa zablokuje a už ju nie je možné odblokovať. Riešením je vtedy výmena SIM v ktoromkoľvek predajnom mieste 4ky.
Každá SIM karta v 4ke má vlastný jedinečný 4-miestny PIN kód uvedený v stierajúcom poli na plastovom nosiči 4ka SIM karty. Pre ľahšie zapamätanie si môžeš PIN kód zmeniť na svoj obľúbený a ľahšie zapamätateľný.
Zmenu PIN kódu vieš zrealizovať v mobilných nastaveniach svojho telefónu alebo pomocou USSD kódu: **04*staryPIN*novyPIN*novyPIN# a potvrdením volania tohto nastavenia (napríklad: **04*1234*4444*4444#).
Najrýchlejší spôsob, ako si zablokovať SIM kartu v prípade straty alebo krádeže, je zatelefonovať na našu Zákaznícku linku +421950950950. Ak sa nachádzaš v zahraničí, vytoč číslo v medzinárodnom tvare +421950950950. Blokovanie a prípadné spätné odblokovanie SIM karty je bezplatné.
Novú SIM kartu následne získaš v ktoromkoľvek predajnom mieste 4ky.
Výmena SIM je spoplatnená podľa aktuálneho Cenníka služieb, ktorý nájdeš v sekcii Cenníky a dokumenty.