Byť SMART sa oplatí! Získajte naše paušály za výhodnejšiu cenu.  VIAC INFO 

Pomoc a podpora

Podpora a pomoc pre služby telefonovania

Chcete poznať informácie o Vami uskutočnených hovoroch, o poplatkoch za telefonovanie do zahraničia alebo o zaradení konkrétnej krajiny do tarifného pásma? Odpovede na otázky aj o možných technických problémoch s telekomunikačnými službami SWAN MULTIMEDIA nájdete nižšie.

FAQ - Najčastejšie otázky

  • služba WEBBILL umožňuje pohodlný prístup k informáciám o Vami uskutočnených hovoroch
  • táto služba je dostupná priamo na webbill.swan.sk

 

  • v prípade zabudnutia prihlasovacích údajov a hesla, prípadne nefunkčného hesla kontaktujte, prosím, Oddelenie zákazníckej starostlivosti prostredníctvom kontaktného formulára
  • telefónne hovory sú rozdelené podľa krajín do medzinárodných pásiem, cenník hovorov nájdete v platnom Cenníku pre poskytovanie verejnej telefónnej služby Komfort tu
  • 0 – Česká republika, Maďarsko, Nemecko, Poľsko, Rakúsko
  • I – Belgicko, Cyprus, Čína, Dánsko, Estónsko, Fínsko, Francúzsko, Grécko, Holandsko, Írsko, Island, Kanada, Lichtenštajnsko, Litva, Lotyšsko, Luxembursko, Malta, Monako, Nórsko, Panenské ostrovy USA, Portoriko, Portugalsko, Rusko, Slovinsko, Spojené štáty americké, Španielsko, Švédsko, Taliansko, Vatikán, Veľká Británia a Severné Írsko
  • reštartujte telefónny prístroj a jeho základnú stanicu
  • ak sa chyba ani po reštarte neodstránila, kontaktujte, prosím, Oddelenie zákazníckej starostlivosti na tel. čísle 0650 123 456 alebo navštívte kontaktné miesto SWAN