Byť SMART sa oplatí! Získajte naše paušály za výhodnejšiu cenu.  VIAC INFO 

Pomoc a podpora

Podpora a pomoc pre služby televízie

Chcete zmeniť jazyk vysielaných programov, kvalita obrazu pri sledovaní TV nie je vyhovujúca alebo sa prehrieva Váš set-top box? Odpovede nielen na tieto otázky, ale aj množstvo technických a všeobecných informácií o poskytovaní TV vysielania SWAN MULTIMEDIA nájdete nižšie.

FAQ - Najčastejšie otázky

  • skontrolujte, či máte zvolený správny vstup pomocou tlačidla SOURCE na diaľkovom ovládači Vášho televízneho prijímača
  • ďalej skontrolujte, či sú prepojovacie káble dostatočne zasunuté vo Vašom televíznom prijímači a set-top boxe
  • vypnite a zapnite set-top box zo zdroja elektrickej energie
  • v prípade, že sa chyba neodstráni, kontaktujte, prosím, Oddelenie zákazníckej starostlivosti na tel. čísle 0650 123 456 alebo navštívte kontaktné miesto SWAN
  • príčinou nefunkčnosti môže byť:
    • prekážka medzi diaľkovým ovládačom a prijímačom
    • zdroje infračerveného rušenia
    • vybité batérie
  • riešiť chybu môžete nasledovne:
    • odstráňte prekážku
    • vymeňte batérie
  • pokúste sa reštartovať (vypnúť a zapnúť) set-top box, prípadne vytiahnuť set-top box z napájania
  • skontrolujte, či máte zvolený správny vstup pomocou tlačidla SOURCE na diaľkovom ovládači Vášho televízneho prijímača
  • ak sa nedá zobraziť iba jeden kanál a ostatné áno, prípadne chyby stále pretrvávajú, kontaktujte, prosím, Oddelenie zákazníckej starosltivosti na tel. čísle 0650 123 456
  • po nahraní nového firmwaru sa presunuli programy, preto ich treba znovu uložiť do vlastného poradia
  • jazykovú stopu je možné prepnúť pomocou tlačidla AUDIO v spodnej časti diaľkového ovládača
  • prístroj utierajte suchou utierkou
  • pri jeho čistení zásadne nepoužívajte vodu ani žiadne chemické prípravky
  • pri dlhodobej prevádzke sa prístroj môže zahrievať
  • tento jav je štandardný, je však potrebné s ním počítať a dbať na to, aby set-top box (ďalej aj "STB") nebol umiestnený v stiesnených a nevetraných priestoroch, prípadne aby sa na STB nekládli iné predmety, ktoré by obmedzovali alebo zabraňovali ochladzovaniu prístroja
  • neodporúčame klásť na STB iné zariadenie, ktoré samo o sebe vyžaruje teplo (VCR, DVD a pod.)
  • v prípade, že sa STB i napriek týmto opatreniam výrazne prehrieva a v jeho prevádzke dochádza ku chybám, obráťte sa na Oddelenie zákazníckej starostlivosti na tel. číslo 0650 123 456
  • áno, SWAN umožňuje využívanie služieb SWAN MULTIMEDIA na viacerých televíznych prijímačoch v jednej domácnosti, k príjmu na ďalšom televíznom prijímači je potrebný ďalší set-top box
  • ak máte záujem o túto službu, kontaktujte, prosím, Oddelenie zákazníckej starostlivosti na tel. čísle 0650 123 456, alebo sa informujte priamo v našich kontaktných miestach, kde Vám navrhnú optimálne riešenie
Nastaviť formát zobrazovania obrazu môžete dvomi spôsobmi: na diaľkovom ovládači (ďalej len "DO") stlačte tlačidlo MENU z ponúkaných možností za pomoci kurzorových kláves na DO zvoľte položku "NASTAVENIA" v menu digitálnej televízie v položke NASTAVENIA stlačte šípku doprava a zvoľte možnosť "NASTAVENIA STB" voľbu potvrďte tlačidlom ENTER na DO z ponúkaných formátov 4:3 alebo 16:9 zvoľte opäť pomocou kurozorových tlačidiel vpravo/vľavo ten, ktorý zodpovedá formátu Vášho TV prijímača potom príslušné okno zatvorte modrým tlačidlom na DO stlačte tlačidlo GOTO, ktoré sa nachádza v pravom dolnom rohu diaľkového ovládača a zvoľte preferovaný formát obrazu ak problémy s nastavením zobrazovania pretrvávajú, zosúlaďte nastavenie set-top boxu s nastavením obrazu v televízii (nastavenie veľkosti obrazu na Vašom televíznom prijímači)

 

  • na diaľkovom ovládači (ďalej len "DO") stlačte tlačidlo MENU
  • z ponúkaných možností za pomoci kurzorových kláves na DO zvoľte položku "NASTAVENIA" v menu digitálnej televízie
  • v položke NASTAVENIA stlačte šípku doprava a zvoľte možnosť "NASTAVENIA STB"
  • voľbu potvrďte tlačidlom ENTER na DO
  • z ponúkaných formátov 4:3 alebo 16:9 zvoľte opäť pomocou kurozorových tlačidiel vpravo/vľavo ten, ktorý zodpovedá formátu Vášho TV prijímača
  • potom príslušné okno zatvorte modrým tlačidlom na DO
  • stlačte tlačidlo GOTO, ktoré sa nachádza v pravom dolnom rohu diaľkového ovládača a zvoľte preferovaný formát obrazu
  • ak problémy s nastavením zobrazovania pretrvávajú, zosúlaďte nastavenie set-top boxu s nastavením obrazu v televízii (nastavenie veľkosti obrazu na Vašom televíznom prijímači)
  • je potrebné zistiť, či zvuk nefunguje iba na jednom kanáli, alebo na všetkých
  • ak zvuk nefunguje iba na jednom kanáli, kontaktujte, prosím, Oddelenie zákazníckej starostlivosti na tel. čísle 0650 123 456
  • ak zvuk nefunguje na všetkých kanáloch:
    • skúste stlačiť refresh na diaľkovom ovládači
    • reštartujte (vypnite a zapnite) set-top box
    • skúste prepnúť inú zvukovú stopu alebo skontrolujte intenzitu hlasitosti natavenú na Vašom set-top boxe
    • ak sa Vám chybu nepodarí odstrániť, kontakujte, prosím, Oddelenie zákazníckej starostlivosti na tel. čísle 0650 123 456

Zmena PIN čísla rodičovského zámku:

  • na diaľkovom ovládači stlačte tlačidlo MENU
  • z ponúkaných volieb vyberte pomocou kurzorových tlačidiel položku "NASTAVENIA"
  • zvoľte možnosť "NASTAVENIA PIN" (logo autoškoly pozor deti) - posledná položka napravo, potvrďte tlačidlom ENTERa zadajte aktuálny/starý PIN
  • následne systém 2x vypýta nový PIN kód
  • voľbu potvrďte 2x tlačidlom ENTER
  • následne sa zobrazí informačné okno: "ZMENA PINU" a informácia "PIN BOL ZMENENÝ"
  • v prípade, ak ste zabudli PIN kód, kontaktujte Oddelenie zákazníckej starostlivosti na tel. čísle 0650 123 456 (nastaví Vám PIN na štandardný kód 2897) alebo prostredníctvom kontaktného formuláru tu
  • PIN kód je určený na potvrdenie identity zákazníka; základný prednastavený PIN kód tvoria číslice 2897
  • PIN kód zmeníte nasledovným spôsobom:
    • na diaľkovom ovládači stlačíte tlačidlo MENU
    • z ponúkaných volieb vyberte pomocou kurzorových tlačidiel položku "NASTAVENIA"
    • zvoľte možnosť "NASTAVENIA PIN", potvrďte tlačidlom ENTER a zadajte aktuálny/starý PIN kód
    • následne systém vypýta 2x nový PIN
    • zadajte voľbu a 2x potvrďte tlačidlom ENTER
    • následne sa zobrazí informačné okno: "ZMENA PINU" a informácia "PIN BOL ZMENENÝ"
  • v prípade, ak ste zabudli PIN kód, kontaktujte Oddelenie zákazníckej starostlivosti na tel. čísle 0650 123 456 (nastaví Vám PIN na štandardný kód 2897) alebo prostredníctvom kontaktného formuláru tu
  • na diaľkovom ovládači stlačte tlačidlo MENU
  • z ponúkaných volieb vyberte pomocou kurzorových tlačidiel položku "NASTAVENIA"
  • následne vstúpte do položky "PORADIE KANÁLOV"
    • pomocou kurzorových tlačidiel na diaľkovom ovládači vyberte TV kanál, ktorý požadujete presunúť na inú pozíciu
    • stlačte zelené tlačidlo PRESUŇ
    • stanica sa označí
    • pomocou kurzorových tlačidiel presuňte TV kanál na pozíciu, ktorá Vám vyhovuje, a následne potvrďte jej umiestnenie tlačidlom ENTER
  • tento postup opakujte pri všetkých TV kanáloch, ktoré si želáte presunúť na iné pozície v zozname TV kanálov
  • zobrazenie televízneho programu jednotlivých TV kanálov v predstihu jedného týždňa je možné prostredníctvom vyvolania informačného programového sprievodcu, tzv. EPG (electronic programe guide)
  • EPG vyvoláte stlačením žltého a zeleného tlačidla
  • stlačením tlačidla PLAY/PAUSE na diaľkovom ovládači je možné práve sledovanú televíznu reláciu zastaviť
  • pozastavenú reláciu môžete opäť spustiť stlačením tlačidla PAUSE
  • relácia bude pokračovať ďalej od miesta, kde ste prezeranie zastavili, teda danú reláciu budete sledovať s určitým časovým oneskorením oproti aktuálnemu vysielaniu; po zapauzovaní je možné vrátiť sa späť viac ako 10 minút
  • táto funkcia sa vzťahuje iba na vybrané televízne stanice
  • TV kanál, ktorý je možný pozastaviť a opätovne spustiť, je v informačnej lište označený textom PAUSE TV
  • ak sa obraz rozkladá (štvorčekuje), predovšetkým reštartujte set-top box (ďalej len "STB") tak, že STB vypnete pomocou príslušného tlačidla na prednom paneli, a následne opäť zapnete tým istým tlačidlom po približne 3 až 5 sekundách
  • pokiaľ problémy pretrvávajú i po reštarte, obráťte sa, prosím, na Oddelenie zákazníckej starostlivosti na tel. čísle 0650 123 456
  • TV kanál sa už nenachádza v programovej štruktúre SWAN MULTIMEDIA
  • daný TV kanál sa prestal vysielať (zanikol)
  • zmenili ste parametre Vašej služby (prechod na iný televízny balík)