Ako si objednať nový mobil s paušálom od 4ky s extra zľavami?  VIAC INFO 

Preneste si číslo a získajte bonus

V 4ke máme radi všetky čísla! Prejdite k nám, získajte bonus za úspešný prenos čísla a šetrite mesiac čo mesiac.

 
Získajte BONUS za prenos

 

Kúpte si 4ka SIM kartu s niektorým z vybraných paušálov na ktoromkoľvek predajnom mieste alebo online

 

Pri kúpe požidajte o prenos vášho čísla do 4ky

Po úspešnom prenose čísla od nás automaticky získavate BONUS za prenos. Zľava bude platiť, pokým budete váš paušál využívať a riadne platiť

 

Ako si prenesiete číslo?

To závisí od toho či už máte 4ka SIM kartu a či je prenášané číslo aktívne, alebo odpojené

 

 

 

Čo treba vedieť o prenose?
  • • Za prenos čísla nič neplatíte a vybavíme všetko za vás

  • • Údaje, ktoré uvediete v žiadosti o prenos musia byť rovnaké ako údaje vo vašej zmluve so súčasným operátorom

  • • Aktualizujte alebo skontrolujte svoje údaje u súčasného operátora (pozrite si faktúru alebo zmluvu, aby ste sa uistili, že tel. číslo, ktoré chcete preniesť nie je vedené na iného rodinného príslušníka). Napr. Ak si chcete preniesť číslo do 4ky, je potrebné, aby vaša aktuálna SIM karta od súčasného operátora a nová 4ka SIM karta boli registrované na rovnaké rodné číslo/v prípade spoločnosti na rovnaké IČO

  • • Ak máte u súčasného operátora produkt s viazanosťou, súčasný operátor si voči vám môže uplatniť zmluvnú pokutu, preto odporúčame žiadať o prenos tel. čísla až po uplynutí viazanosti.
  • • Aby prenos prebehol hladko, majte vysporiadané všetky záväzky voči vášmu súčasnému operátorovi (kontrola zaplatených faktúr), inak môže byť žiadosť o prenos zamietnutá

  • • Ak si nie ste istý, na akého operátora je vedené vaše tel. číslo, môžete si to overiť v aplikácii pre overenie telefónnych čísiel

  • • Ak ste všetko urobili správne, nič nebráni hladkému prenosu tel. čísla, t.j. prenos vášho čísla sa uskutoční do 4 pracovných dní od podania žiadosti

 

 

 

Neviete si rady?

Veľmi radi vám pomôžeme a poradíme.
Nechajte nám na seba kontakt
a ozveme sa vám.



Zanechať kontakt


 
Vyberte si paušál, na ktorý si môžete preniesť svoje číslo

 

 

 

2 SIM za cenu jednej
Ekonomický
bez viazanosti
2 GB v SR
z toho 2 GB v EÚ
100 min/sms
v SR a EÚ
Detailné informácie
6 € 4 € / prvých 30 dní
potom 6€ / 30dní
Vybrať tento
2 SIM za cenu jednej
Výhodný
bez viazanosti
2 GB v SR
z toho 2 GB v EÚ
300 min/sms
v SR a EÚ
Detailné informácie
10 € 4 € / prvých 30 dní
potom 10€ / 30dní
Vybrať tento
Pre náročných
bez viazanosti
Neobmedzené dáta v SR
z toho 7,38 GB v EÚ
Neobmedzené min/sms
v SR a EÚ
Detailné informácie
23 € / mesiac
na faktúru

Potrebujete pomôcť

Pozrite sa či nenájdete odpoveď na svoju otázku v nápovedách vpravo


Ak odpoveď nenájdete, môžete sa na nás obrátiť na ktorejkoľvek pobočke, alebo na telefónnom čísle 0950 950 950

Od 1.2.2023 sa skráti proces prenosu čísla o ďalší deň, teda prenos telefóneho čísla do 4ky bude trvať už na tretí deň odo dňa prijatia Žiadosti o prenos čísla, teda do 4 pracovných dní vrátane dňa prijatia Žiadosti o prenos čísla.

 

Prenos telefónneho čísla zvyčajne trvá do 3 pracovných dní. V prípade, ak si požiadate o prenos vášho telefónneho čísla cez náš 4ka e-shop, prenos čísla začíname počítať odo dňa podpísania potrebných dokumentov, ktoré Vám na podpis donesie kuriér.

 

BONUS za prenos získa každý, kto si v období od 13.10.2022 do 31.8.2024 (vrátane) na akomkoľvek predajnom mieste, www.4ka.sk/mapa-predajni alebo v 4ka e- shope-požiada o prenos čísla do 4ky a prenos čísla bude úspešný na novú 4ka SIM kartu spolu so SLOBODOU+ alebo novým dátovým paušálom SLOBODA DÁTA.

 

Ponuka teda neplatí už na aktívne číslo v 4ke, ale iba pri požiadaní o prenos čísla do 4ky a prenos čísla do 4ky bude úspešný.

 

Na predajnom mieste alebo kuriérovi (hotovosti alebo platobnou kartou) zaplatíte štandardnú cenu vybraného nového paušálu.

 

Ďalšie obnovy SLOBODA+ alebo SLOBODA DÁTA (po 30 dňoch) už získavate automaticky so zľavou -2 Eur, za predpokladu, že na vašej SIM karte bude dostatok kreditu alebo je nastavená aktívna úhrada služieb z platobnej karty v Mojej Zóne/Appke Moja 4ka a platí dovtedy, kým budete s nami a vá paušál využívať – riadne platiť.

 

Najneskôr do 30 dní od prvej aktivácie SLOBODA+ alebo SLOBODA DÁTA si pod vaším účtom v Mojej Zóne (https://www.4ka.sk/moja-zona) alebo aplikácii Moja 4ka (https://www.4ka.sk/moja-4ka)nastavte prístup k vášmu číslu, aktivujte si platbu kartou a máte to bez starostí.

 

Údaje na zmluve musia byť rovnaké na strane pôvodného a nového operátora, inak predošlý operátor prenos zamietne.

 

Čo sa musí zhodovať:
V prípade fyzickej osoby: prenášané tel. číslo, správne zadaný odovzdávajúci operátor, meno, priezvisko, rodné číslo, trvalý pobyt.
V prípade firmy: prenášané číslo, správne zadaný odovzdávajúci operátor, meno, priezvisko, rodné číslo, trvalý pobyt (osobné údaje štatutára) + obchodné meno, IČO a adresa podnikania

 

Ak máte u svojho pôvodného operátor záväzok, pôvodný operátor Vám pravdepodobne vystaví doúčtovaciu faktúru s poplatkami, napr. aj s doúčtovaním zmluvej pokuty. Preto vám odporúčame overiť si u pôvodného operátora či máte takýto záväzok, uskutočnite prenos čísla po jeho skončení alebo po akceptovaní poplatkov z vašej strany.

 

Prenos telefónneho čísla zvyčajne trvá do 3 pracovných dní. V prípade, ak si požiadate o prenos vášho telefónneho čísla cez náš 4ka e-shop, prenos čísla začíname počítať odo dňa podpísania potrebných dokumentov, ktoré Vám na podpis donesie kuriér.

 

Výmena pôvodnej SIM karty za 4ka SIM kartu v mobilnom telefóne/zariadení je nutná. Nakoľko prechádzate a budete využívať služby a sieť iného operátora, je potrebné mať SIM kartu nového opeátora, ktorá spolupracuje so systémami a sieťou. Na novú SIM kartu sa vám samozrejme prenesie vaše pôvodné telefónne číslo, na ktoré ste zvyknutý.

 

Možnosť prenášať si spolu s číslom aj kredit medzi dvoma sieťami operátorov nie je možný. Zo zákona má zákazník právo požiadať pôvodného operátora o úhradu/vrátenie zostatkového kreditu na účet, a stačí to požiadať vášho pôvodného operátora.

 

Žiadosť o prenos čísla do 4ky vybavíte online v Mojej zóne. Návod je uvedený vyššie v časti Prenos čísla cez Moja zóna.

Odpojené číslo si môžete preniesť po dobu jedného mesiaca od dátumu ukončenia zmluvy u vášho pôvodného operátora.

 

© 2024 SWAN, a.s. Všetky práva sú vyhradené.
© 2024 SWAN, a.s. Všetky práva sú vyhradené.