Ako si objednať nový mobil s paušálom od 4ky s extra zľavami? VIAC INFO
V 4ke máme radi všetky čísla! Prejdite k nám, získajte bonus za úspešný prenos čísla a šetrite mesiac čo mesiac.
Kúpte si 4ka SIM kartu s niektorým z vybraných paušálov na ktoromkoľvek predajnom mieste alebo online
Pri kúpe požidajte o prenos vášho čísla do 4ky
Po úspešnom prenose čísla od nás automaticky získavate BONUS za prenos. Zľava bude platiť, pokým budete váš paušál využívať a riadne platiť
To závisí od toho či už máte 4ka SIM kartu a či je prenášané číslo aktívne, alebo odpojené
Veľmi radi vám pomôžeme a poradíme.
Nechajte nám na seba kontakt
a ozveme sa vám.
Potrebujete pomôcť
Pozrite sa či nenájdete odpoveď na svoju otázku v nápovedách vpravo
Ak odpoveď nenájdete, môžete sa na nás obrátiť na ktorejkoľvek pobočke, alebo na telefónnom čísle 0950 950 950
Od 1.2.2023 sa skráti proces prenosu čísla o ďalší deň, teda prenos telefóneho čísla do 4ky bude trvať už na tretí deň odo dňa prijatia Žiadosti o prenos čísla, teda do 4 pracovných dní vrátane dňa prijatia Žiadosti o prenos čísla.
Prenos telefónneho čísla zvyčajne trvá do 3 pracovných dní. V prípade, ak si požiadate o prenos vášho telefónneho čísla cez náš 4ka e-shop, prenos čísla začíname počítať odo dňa podpísania potrebných dokumentov, ktoré Vám na podpis donesie kuriér.
BONUS za prenos získa každý, kto si v období od 13.10.2022 do 31.8.2024 (vrátane) na akomkoľvek predajnom mieste, www.4ka.sk/mapa-predajni alebo v 4ka e- shope-požiada o prenos čísla do 4ky a prenos čísla bude úspešný na novú 4ka SIM kartu spolu so SLOBODOU+ alebo novým dátovým paušálom SLOBODA DÁTA.
Ponuka teda neplatí už na aktívne číslo v 4ke, ale iba pri požiadaní o prenos čísla do 4ky a prenos čísla do 4ky bude úspešný.
Na predajnom mieste alebo kuriérovi (hotovosti alebo platobnou kartou) zaplatíte štandardnú cenu vybraného nového paušálu.
Ďalšie obnovy SLOBODA+ alebo SLOBODA DÁTA (po 30 dňoch) už získavate automaticky so zľavou -2 Eur, za predpokladu, že na vašej SIM karte bude dostatok kreditu alebo je nastavená aktívna úhrada služieb z platobnej karty v Mojej Zóne/Appke Moja 4ka a platí dovtedy, kým budete s nami a vá paušál využívať – riadne platiť.
Najneskôr do 30 dní od prvej aktivácie SLOBODA+ alebo SLOBODA DÁTA si pod vaším účtom v Mojej Zóne (https://www.4ka.sk/moja-zona) alebo aplikácii Moja 4ka (https://www.4ka.sk/moja-4ka)nastavte prístup k vášmu číslu, aktivujte si platbu kartou a máte to bez starostí.
Údaje na zmluve musia byť rovnaké na strane pôvodného a nového operátora, inak predošlý operátor prenos zamietne.
Čo sa musí zhodovať:
V prípade fyzickej osoby: prenášané tel. číslo, správne zadaný odovzdávajúci operátor, meno, priezvisko, rodné číslo, trvalý pobyt.
V prípade firmy: prenášané číslo, správne zadaný odovzdávajúci operátor, meno, priezvisko, rodné číslo, trvalý pobyt (osobné údaje štatutára) + obchodné meno, IČO a adresa podnikania
Ak máte u svojho pôvodného operátor záväzok, pôvodný operátor Vám pravdepodobne vystaví doúčtovaciu faktúru s poplatkami, napr. aj s doúčtovaním zmluvej pokuty. Preto vám odporúčame overiť si u pôvodného operátora či máte takýto záväzok, uskutočnite prenos čísla po jeho skončení alebo po akceptovaní poplatkov z vašej strany.
Prenos telefónneho čísla zvyčajne trvá do 3 pracovných dní. V prípade, ak si požiadate o prenos vášho telefónneho čísla cez náš 4ka e-shop, prenos čísla začíname počítať odo dňa podpísania potrebných dokumentov, ktoré Vám na podpis donesie kuriér.
Výmena pôvodnej SIM karty za 4ka SIM kartu v mobilnom telefóne/zariadení je nutná. Nakoľko prechádzate a budete využívať služby a sieť iného operátora, je potrebné mať SIM kartu nového opeátora, ktorá spolupracuje so systémami a sieťou. Na novú SIM kartu sa vám samozrejme prenesie vaše pôvodné telefónne číslo, na ktoré ste zvyknutý.
Možnosť prenášať si spolu s číslom aj kredit medzi dvoma sieťami operátorov nie je možný. Zo zákona má zákazník právo požiadať pôvodného operátora o úhradu/vrátenie zostatkového kreditu na účet, a stačí to požiadať vášho pôvodného operátora.
Žiadosť o prenos čísla do 4ky vybavíte online v Mojej zóne. Návod je uvedený vyššie v časti Prenos čísla cez Moja zóna.
Odpojené číslo si môžete preniesť po dobu jedného mesiaca od dátumu ukončenia zmluvy u vášho pôvodného operátora.