Ako si objednať nový mobil s paušálom od 4ky s extra zľavami?  VIAC INFO 

Najčastejšie otázky

Produkty a služby

 

 

Ako vám vieme pomôcť?

Ak ešte nie si zákazník 4ky, svoje telefónne číslo si prenesieš do 4ky osobne na ktoromkoľvek predajnom mieste alebo z pohodlia domova cez náš web v sekcii Prenos čísla. Pri prenose čísla dostaneš od 4ky novú SIM kartu. Prenos čísla do 4ky trvá už len 3 pracovné dni od prijatia žiadosti. Za prenos čísla nič neplatíš, všetko vybavíme za teba.

Ak už našu SIMku máš, číslo si prenesieš jednoducho iba cez SMS.
SMS na prenos telefónneho čísla odošli z prenášaného čísla v tvare:
 „PRENOS 4KA<mobilné číslo 4ky><PUK kód“ napr. „PRENOS 4KA 0950123456 78965432“ a zaslať na číslo 0950100100

 

Pre autorizáciu prenosu čísla je nutné poznať PUK kód 4ka SIM karty (8-miestne číslo). PUK kód je zobrazený na plastovom nosiči SIM karty 4ky. Ak svoj PUK kód nepoznáš, o poskytnutie požiadaj na zákazníckej linke 950. Vydanie PUK kódu je spoplatnené podľa aktuálneho Cenníka.

 

Prenos telefónneho čísla cez SMS je možné využiť aj pre opätovný prenos, ak prvý pokus nebol úspešný.

Viac dôležitých info nájdeš na stránke Prenos čísla.

 

Vo 4ke môžeš využívať aj doplnkové SMS služby cez skrátené čísla – napríklad kúpa dopravného lístka, parkovného, poistenia, tipovania, hlasovania, darcovstva alebo platby cez SMS.

 

V prípade, že máš predplatenú SIMku, poplatok sa účtuje z kreditu, ktorý si dobíjaš. Ak máš službu na faktúru, poplatok bude vyúčtovaný vo faktúre po skončení zúčtovacieho obdobia.

 

Poplatky za doplnkové služby sú uvedené v Cenníku služieb, ktorý nájdeš v sekcii Cenníky a dokumenty.

 

Viac info nájdeš aj na stránke Doplnkové služby

 

Áno! V 4ke na predplatených službách neexistuje viazanosť.

 

Všetky naše balíky a nové paušály sú úplne neviazané. Po skončení platnosti služby si ich kedykoľvek môžeš zrušiť alebo zmeniť na iné podľa svojej potreby.

 

Na fakturovaných službách SLOBODA S MOBILOM pri predčasnom ukončení služieb zaplatíš ostávajúci záväzok (mesačné poplatky) iba za mobil, avšak bez poplatkov navyše či zmluvných pokút.

Neváhaj a vyskúšaj našu SLOBODU

 

Predplatená 4ka SIM karta ti hneď od začiatku ponúka niekoľko výhod: 
✓  Za 4ka SIM kartu neplatíš
✓  Získavaš štartovací kredit vo výške 4 €
✓  + 1 GB v EÚ platných 30 dní na vyskúšanie
✓  Volania a SMSky máš iba za 5 centov pri 1 min/SMS v EÚ
✓  Dátuješ za 1,4 centa pri 1 MB v EÚ
✓  Voláš po 3. minúte v sieti 4ka ZADARMO (na čistej Mojej 4ke alebo po minutí min/SMS v paušále)
✓  Kredit ti nikdy neprepadne

Viac informácií nájdeš na stránke 4ka SIM karta s kreditom.

Fakturovaná 4ka SIM karta so službou SLOBODA S MOBILOM ti ponúka tieto výhody:

✓ Za rovnakých podmienok v porovnaní s predplatenou Mojou 4kou je to služba na faktúru (bez kreditu 4 €) + jeden namakaný mobil k tomu

✓  Vyber si počet mesačných platieb (12, 18, 24, 30 mes.) za mobil, k tomu obľúbenú SLOBODU a celkovú cenu so službou ti vykalkulujeme

✓  V mesačnej faktúre ti budeme účtovať mesačné platby za SLOBODU s mobilom a prípadnú spotrebu nad rámec mesačného paušálu

✓   V 4ke si môžeš dovoliť to, čo potrebuješ a za výhodnú cenu. Vyber si z našej nadupanej ponuky smartfónov.

 

Viac informácií o tejto službe nájdeš na stránke SLOBODA S MOBILOM.

 

Kredit nie je možné prenášať medzi operátormi. Nespotrebovaný kredit, ktorý máš u pôvodného operátora, sa neprenáša na 4ka SIM kartu. V tomto prípade je dobré ostávajúci kredit minúť ešte pred prenosom čísla alebo požiadaj pôvodného operátora po prenesení čísla v zmysle všeobecných podmienok o jeho vrátenie na tvoj osobný bankový účet.


Ak u súčasného operátora využívaš paušál, ideálne je naplánovať si prenos čísla do 4ky približne k dátumu skončenia zúčtovacieho obdobia, aby si neprišiel o nespotrebované minúty, SMS alebo dáta.

 

Ak máš paušál s viazanosťou, tvoj operátor ti po prenose čísla vystaví vyúčtovaciu faktúru. Preto je dobré sa spýtať na podmienky ukončenia zmluvy u svojho operátora, aby ťa nič neprekvapilo.

 

Dostupnosť našich služieb si môžeš jednoducho overiť na našej Mape pokrytia

 

Žiaden web však nevie zaručiť, že na danom mieste bude signál akéhokoľvek operátora dostatočný. Našťastie, v 4ke môžeš veľmi jednoducho za 4 € vyskúšať na vlastnej koži, či ti služby vyhovujú. Všetky sú totiž bez akejkoľvek viazanosti.

 

Ak sa ti naše služby zapáčia, môžeš si cez SMS preniesť číslo k nám a tvoje \"skúšobné\" číslo v 4ke sa nahradí tvojím pôvodným telefónnym číslom. 

 

Odporúčame ti pre úspešnú úhradu v platobnej bráne z platobnej karty overiť, či:

- tvoja platobná karta má umožnené internetové nákupy,

- disponuješ prostriedkami na účte/karte a neprekročil si nastavené denné/mesačné limity pre danú platobnú kartu,

- tvoja platobná karta neexspirovala (dátum exspirácie je na prednej strane platobnej karty),

- tvoja platobná karta je podporovaná,

- postupuješ v zmysle odporúčaní tvojej banky,

 - vykonal si korektné overenie platby v prípade, ak tvoja banka vyžaduje a používa dodatočné zabezpečenie overenia platby, napr. 3D secure kód alebo push notifikáciu v aplikácii banky, kde je overenie potrebné manuálne zadať/potvrdiť.

 

Užitočné tipy na správne použitie internetového prehliadača:

- nepoužívaj nepodporovaný prehliadač Internet Explorer,

- nepoužívaj rozšírenia (prídavné moduly/add-ons) ako blokátory reklám (AdBlock a pod.)

- alebo také, ktoré manipulujú s cookies či dočasnými súbormi v prehliadači,

- nepoužívaj tlačidlo “Späť” v prehliadači, ale klikaj na ovládacie prvky zobrazené na stránke,

- nepoužívaj internetový prehliadač v režime prísnej ochrany,

- po zrealizovaní platby v procese úhrady nezatváraj záložku prehliadača na stránke platobnej brány a počkaj na presmerovanie späť na stránku www.4ka.sk, na ktorej sa dokončí proces úhrady a zobrazí sa potvrdenie o úhrade našich služieb,

- dokonči rozpracovanú platbu čo najskôr; vzhľadom k limitom bankových rozhraní a aplikácií ideálne do 3 minút.

 

Ponuku dátových a hlasových služieb 4ky si môžeš pozrieť v našom e-shope. Chceš k paušálu aj nový mobil?

 

Ak si nevieš poradiť, pomôže ti naša chatbotka Simca, ktorá ťa hravo nasmeruje k optimálnemu riešeniu. Nájdeš ju na stránke s prehľadom našich služieb.

 

Vynovený zdieľaný paušál SLOBODA NEKONEČNO alebo SLOBODA NEKONEČNO+ je jedinečný v tom, že zaradení členovia spoločne zdieľajú objem MIN/SMS a dát. 


Majiteľ je zároveň platca paušálu a pri aktivácii služby pozýva ďalších členov, pričom v jednej skupine môžu byť až štyri SIM karty (tel. čísla).


Ponuka platí pre fyzické osoby – nepodnikateľov a ak si štyria členovia skupiny rozdelia poplatok za zdieľaný paušál medzi seba, tak každý zaplatí pri ZDIEĽANEJ SLOBODE NEKONEČNO len 8 €/30 dní a pri ZDIEĽANEJ SLOBODE NEKONEČNO+ len 13 €/30 dní. 


V porovnaní so štandardným „single“ paušálom SLOBODA NEKONEČNO+ za 23 EUR/30 dní tak môžeš výrazne ušetriť.

 

Viac info o zdieľanom nekonečnom paušále nájdeš tu: https://www.4ka.sk/to-nema-chybu/

 

eSIM je nový druh SIM karty ktorý už nevyžaduje fyzický nosič. eSIM jednoducho načítaš do tvojho telefónu pomocou QR kódu a funguješ rovnako ako s plastovým nosičom. Výhodou je teda že do tvojho zariadenia už nemusíš fyzicky nič vkladať a vydanie a vloženie do telefónu urobíš aj z pohodlia domova. Niektoré nové telefóny už majú možnosť vloženia iba jednej klasickej SIM karty, preto práve vďaka eSIM môžeš mať z tvojho telefónu dualSIM telefón.

 

Viac informácii ako aj návod na získanie nájdeš tu

 

Rýchla SIM karta je druh predaktivovanej SIM karty ktorá je dostupná na vybraných predajných miestach. Takúto SIM kartu si vieš aktivovať sám kedykoľvek chceš aj z pohodlia domova, vyhneš sa tak trochu zdĺhavejšej aktivácii SIM karty na predajni. Stačí si do mobilu stiahnuť appku Moja 4ka a SIM kartu v nej aktivovať kedykoľvek Ti to vyhovuje.

 

Rýchle SIM karty sú teda napríklad aj vhodný darček pre tvojich blízkych, ktorí si následne môžu SIM kartu kedykoľvek aktivovať.

 

Viac informácií o tom kde rýchlu SIM získaš a ako si ju aktivuješ nájdeš tu.

 

Ak sa nachádzaš na Slovensku (nezáleží na tom, v akej sieti), platí pre teba cena za volanie, ktorú nájdeš v Cenníku služieb v tabuľke VOLANIE A SMS ZO SLOVENSKA DO ZAHRANIČIA PODĽA ZÓN, ktorý nájdeš v sekcii Cenníky a dokumenty. Za prichádzajúce hovory sa neplatí.
 
Keď voláš do EÚ v zóne 1, cena je 0,05 EUR za 1 MIN/SMS ako doma. Ak máš aktívny jeden z paušálov SLOBODA, volania do celej EÚ sú zahrnuté v predplatených minútach a SMS.

Ak sa nachádzaš v zahraničí v rámci EÚ, cena za volania/SMS zostáva rovnaká a za prijatý hovor neplatíš. Niektoré poplatky za volania do iných krajín sa však môžu líšiť, preto ti odporúčame pozrieť si pravidlá pre využívanie služby v zahraničí.  
 
Ak sa nachádzaš v zahraničí mimo EÚ, hovory v medzinárodnom roamingu v zónach 2, 3 a 4 sa riadia Cenníkom Služieb pre príslušnú zónu.
Skontroluj si ceny v krajine do ktorej cestuješ tu.
 
Kompletný .pdf zoznam dostupných zmluvných operátorov v MR nájdeš v sekcii Cenníky a dokumenty, alebo ceny v príslušnej krajine pozri cez online vyhľadávač.
 

V oboch prípadoch je postarané o tvoj komfort aby si mohol využívať služby naplno či už na území Slovenska alebo v zahraničí.
S medzinárodným roamingom sa môžeš stretnúť keď potrebuješ pripojenie do mobilných sietí mimo územia Slovenska, teda v zahraničí.
Ak so svojím mobilom a 4kou vycestuješ do sveta, bez problémov môžeš ďalej volať, SMSkovať a dátovať.

 

Viac info o medzinárodnom roamingu nájdeš na tu.

 

Národný roaming prináša možnosť pripojiť sa na Slovensku do modernej 4G siete od 4ky alebo obchodného partnera. Zákazníci využívajú sieť obchodného partnera na tých miestach, kde 4ka nemá ešte vybudovanú vlastnú sieť. Vďaka dohode s obchodným partnerom poskytujeme služby pre 97% obyvateľov Slovenska.

 

Viac info o dátach v sieti obchodného partnera nájdeš na našom webe.
 

Platné od 1.1.2025: Ak už využívaš internet na doma a máš záujem využívať služby od 4ky, odteraz je to jednoduché. 
Stačí nás navštíviť na ktoromkoľvek predajnom mieste a požiadať o Prenos internetu k nám. Na vybavenie žiadosti o zmenu poskytovateľa služby bude potrebné mať so sebou: 
•    Identifikátor využívanej služby, ktorý nájdeš na aktuálnej faktúre od aktuálneho poskytovateľa/operátora. 

 

Po vyplnení všetkých potrebných údajov, vrátane obchodného mena súčasného poskytovateľa internetu a identifikátora služby, už všetko vybavíme za teba. 
Do jedného pracovného dňa odo dňa odoslania žiadosti má súčasný poskytovateľ internetu na to, aby nám oznámil prijatie žiadosti. Po potvrdení prijatia žiadosti má súčasný operátor 4 pracovné dni na to, aby ti poskytol informácie o zmene internetového poskytovateľa. Po štyroch pracovných dňoch ťa budeme kontaktovať ohľadom dátumu inštalácie.

 

V prípade dostupnosti internetu na našej sieti je zriadenie uskutočnené približne do piatich, najviač však 22. pracovných dní. Zriadenie už existujúcej prípojky na partnerských sieťach nemá prekročiť 7 pracovných dní. Akonáhle nastane zriadenie internetového pripojenia od 4ky, posielame informáciu súčasnému poskytovateľovi, ktorý u seba zabezpečí vypnutie a faktúraciu služieb. 


 

 

 

© 2024 SWAN, a.s. Všetky práva sú vyhradené.
© 2024 SWAN, a.s. Všetky práva sú vyhradené.
© 2024 SWAN, a.s. Všetky práva sú vyhradené.