Získajte extra zľavy pri objednávke nového mobilu s paušálom SLOBODA od 4ky! VIAC INFO
2
Zavoláme vám
3
Získate zľavu
4
Žiadne starosti s výpoveďou
5
Stačí už len počkať a hotovo!
4ka internet do vašich domácností, bytov a domov zabezpečujeme rôznymi technológiami, aby sme vám priniesli najrýchlejší prenos dát pre vaše každodenné potreby.
Vysoká rýchlosť
Neobmedzený objem dát
Riešenia aj bez kabeláže vhodné do domu a na chalupu
Spoľahlivosť a stabilita pripojenia
Jednoduchá inštalácia
K pevnému internetu aj ďalšie služby ako TV, pevná linka
Sieť 4ky využíva v záujme zabezpečenia vysokej kvality služieb frekvenčné pásma individuálne vyhradené len pre spoločnosť 4ka, čím je na rozdiel od zdieľaných verejných pásiem zabezpečená ochrana proti rušeniu tretími stranami.
Radi vám pomôžeme a poradíme.
Zanechajte nám kontakt a čoskoro sa vám ozveme!
Najčastejšie otázky
>Nie, prenos internetu je pre Vás bezplatný.
Prenos internetu trvá pár pracovných dní, konkrétne 4 dni čakáme na akceptáciu žiadosti od Vášho súčasného poskytovateľa a následne do približne šiestich pracovných dní dochádza k inštalácii služby. Nemusíte sa báť, o internetové pripojenie neprídete, pretože pokiaľ neprebehne inštalácia internetu od 4ky, Váš súčasný operátor je povinný poskytovať internetové pripojenie aj naďalej.
Nie. 4ka Vám začne účtovať internet od momentu nainštalovania služby. V tomto momente okamžite prichádza k zrušeniu účtovania služby u Vášho súčasného poskytovateľa. Ak platíte za internet vopred, súčasný operátor je povinný Vám vrátiť alikvotnú čiastku za nespotrebované obdobie.
4ka za Vás vybaví celý proces prenosu internetu k nám. Stačí, aby ste požiadali o prenos u nás, pričom svojho súčasného poskytovateľa vôbec nemusíte kontaktovať. Ak ste v pokrytí našich služieb a prenos prebehne v poriadku, po ukončení služieb u súčasného poskytovateľa je potrebné, aby ste mu vrátili pôvodné zariadenia. Počas prenosu internetu Vás bude kontaktovať súčasný operátor s informáciou o vrátení zariadení.
Aby sme prenos internetu mohli vybaviť za Vás, potrebujeme okrem obchodného mena súčasného operátora aj ID kód využívanej služby, ktorý nájdete na faktúre. Ak nie ste si istý, ktorý kód z faktúry je správny, kliknite tu.
Pokiaľ máte služby vo viazanosti, môže Vám vzniknúť zmluvná pokuta, ktorá sa však spravidla každým mesiacom zmenšuje. Odporúčame, aby ste kontaktovali svojho súčasného poskytovateľa internetu s informáciou o výške zmluvnej pokuty. Je potom už iba na Vás, či zmluvnú pokutu zaplatíte alebo počkáte až na koniec viazanosti. Vo 4ke však máme pripravené rôzne zľavy, ktoré sa oplatia.
S najväčšou pravdepodobnosťou áno, nakoľko internetové i televízne služby sú častokrát spojené na jednej zmluve. Odporúčame, aby ste sa o tom informovali u svojho súčasného poskytovateľa. Buďte však bez obáv, digitálnu televíziu Vám vieme poskytnúť aj pri prenose internetu. V nákupnom košíku si môžete zvoliť výhodnú ponuku internetu s televíziou 4ka TV.
Samozrejme. Máme zazmluvnených viacerých partnerov. To, aký máte internet dostupný na Vašej adrese zistíte rýchlo na www.4ka.sk/internet
Áno. Po novom už neexistujú výpovedné lehoty (platí iba pri prenose internetu). Platia lehoty, ktoré sú stanovené vyhláškou. Ak máte napríklad výpovednú lehotu ešte 40 dní, požiadajte nás o prenos, čím túto lehotu skrátime iba na pár pracovných dní, ktoré sú stanovené vyhláškou.