Ako si objednať nový mobil s paušálom od 4ky s extra zľavami?  VIAC INFO 

Je čas na nové zariadenie?

Vyber si k paušálu mobil,
hodinky, telku či konzolu

Prejsť na ponuku

Bude to niečo od Apple?

Či skôr Android?

Či niečo iné?

Ako si objednať nový mobil s paušálom od 4ky
s extra zľavami?

Navštívite náš e-shop a nasledujte jednoduchý postup:

Pridajte k paušálu zariadenie podľa vlastného výberu a zvoľte počet mesačných platieb – 12, 18, 24 či 30 mesiacov.
Podľa vybraného obdobia budete mesačne hradiť nové zariadenie s paušálom.


Koľko ušetríte?

 

Pre každého kto si vyberie z našej ponuky nový mobil s paušálom, získa okrem Bonusu na mobil aj 100% zľavu
z aktivačného poplatku až do výšky 50€
.

 

 

 

 

Vyberte si nový paušál s mobilom alebo iným zariadením
a získajte k nemu EXTRA ZĽAVU

Čím vyšší paušál SLOBODA+ alebo SLOBODA DÁTA si vyberiete, tým vyšší Bonus na mobil získate.
Okrem toho máme pre vás 100% zľavu z aktivačného poplatku až do 50€.

Veľa dát? To si píšte!

Spoznajte paušály SLOBODA nabité dátami aj minútami v celej EÚ.


Ponuka paušálov

Najčastejšie otázky

Áno, k akémukoľvek paušálu SLOBODA je možné si vybrať akýkoľvek mobilný telefón, ktorý budete platiť v mesačných platbách (12, 18, 24, 30 mesiacov). Stačí si ho vybrať v našom 4ka eshope.

 

Novú ponuku „SLOBODA S MOBILOM“ si môžete aktivovať prostredníctvom 4ka eshopu. Odporúčame si so sebou vziať alebo mať pri sebe: 

 

  • pripravte si  váš platný občiansky preukaz. Ak ste už klient Tatra banky, tak aj vašu kartu s čítačkou, ktorou sa prihlásite do Internet bankingu a v prípade, ak ešte klient nie ste, tak si zabezpečte dostatočné svetlo, aby bolo priamo za kamerou (ideálne lampa alebo okno za kamerou) na správne načítanie občiaskeho preukazu.

 

Ako na to? 

  1. vyberte si akýkoľvek paušál z našej ponuky
  2. vyberte si akýkoľvek telefón z našej ponuky
  3. vyberte si počet mesačných platieb, ktoré chcete zaplatiť za svoj telefón (12, 18, 24, 30 mesiacov) 
  4. vypíšeme spolu s vami vaše osobné údaje a údaje potrebné pre schválenie mobilného telefónu
  5. podpíšeme spolu zmluvnú dokumentáciu na predajni alebo vám kuriér na podpis dokumenty donesie podpísať
  6. a hotovo – odchádzate domov alebo vám kuriér doručí nový telefón, ktorý môžete hneď začať používať

 

Áno, svoje telefónne číslo si viete preniesť na „SLOBODA S MOBILOM“. Stačí požiadať o prenos od vášho aktuálneho operátora k nám a my všetko za vás vybavíme. Prenos trvá do 3 pracovných dní a je nutné, aby ste mali vysporiadané záväzky a údaje, ktoré nám nadiktujete, sa zhodovali s údajmi u vášho operátora.

 

Ak vám prenos neprejde z nejakého dôvodu, nič sa nedeje. U nás je možné o prenos čísla požiadať opätovne prostredníctvom SMS. Viac informácií o prenose cez SMS: Prenos-cisla.

 

Nová ponuka „SLOBODA S MOBILOM“ vám bude doručená počas pracovných dní prostredníctvom nášho kuriéra do 48 hod, t.j. dvoch pracovných dní od prijatej objednávky.

 

Pri schvaľovaní „SLOBODA S MOBILOM“ budeme požadovať okrem osobných údajov (meno, adresa, rodné číslo a pod.) aj údaje dopňujúce, týkajúce sa vašej osoby a vášho príjmu (napr. kde pracujete, od kedy tam pracujete, váš mesačný príjem, vaše mesačné náklady, atakďalej).

Cieľom je overiť, že vaša schopnosť platenia záväzku (spotrebiteľskej pôžičky) voči nám je dostatočná

Údaje overujeme prostredníctvom tretej strany - financujúcej súpoločnosti, ktorá je oprávnená v rámci finančnej licencie overiť tieto údaje. 

 

Vaša predajná faktúra bude vystavená max. do 14 dní od zaplatenia úvodnej platby a aktivačného poplatku, či už na predajni alebo v objednávke alebo priamo kuriérovi. Predajná faktúra obsahuje informáciu o kúpe vášho tovaru, t.j. mobilného telefónu, ktorý budete uhrádzať mesačne v pravidelných platbách vo vašej mesačnej faktúre.

 

Mesačná pravidelná faktúra je vždy vystavená  2.- 3. deň od skončenia vášho fakturačného obdobia. Mesačnú faktúru vám budeme posielať buď elektronicky do portálu Moja zóna, kde nájdete aktuálny prehľad všetkých vašich faktúr a informácie o vašom telefónnom čísle alebo papierovo na vašu adresu. Aktuálnu výšku mesačnej faktúry a pokyny na úhradu vám zašleme v podobe aktívneho linku a SMS vždy po skončení vášho fakturačného obdobia. 

 

Áno, môžete volať aj nad rámec svojho paušálu. Na mesačnej faktúre vám potom vyfakturujeme vašu spotrebu, t.j. počet minút, SMS, dát alebo iných doplnkových služieb nad rámec. Jednotkové ceny pre jednotlivé služby nájdete priamo v Cenníku služieb.

 

Vašu mesačnú faktúru odporúčame zaplatiť: 

  • Platobnou kartou 
    • Jednorazovo =  prostredníctvom platobných brán 
    • Pravidelne/automaticky = nastavením pravidla platenia faktúr priamo v Mojej zóne
  • V hotovosti alebo platobnou kartou na predajnom mieste 

 

Nie, ak neprevoláte minúty, SMS alebo dáta, ktoré sa nachádzajú v paušále, ich objem na konci vášho fakturačného obdobia prepadne, t.j. neprenesie sa do ďalšieho mesiaca. Ak pravidelne prevoláte menej minút, odporúčame vám zmeniť váš paušál. Pri zmene paušálu na iný počet mesačných platieb za mobil ostáva nezmenený.

 

Áno, v prípade, ak chcete váš mobilný telefón vyplatiť skôr, nás stačí požiadať a my do poslednej mesačnej faktúry vyúčtujeme zostatkovú cenu nezaplatených mesačných platieb za telefón. Toto vyúčtovanie je bez zmluvnej pokuty, naša SLOBODA je bez viazanosti.

 

Samozrejme. Telefón môžete reklamovať tam, kde ste si telefón zakúpili a my pošleme vašu reklamáciu na naše servisné strediská. O riešení reklamácie vás budeme informovať.

 

Štandardne poskytujeme 24-mesačnú záruku - nezávisle od toho, na koľko mesačných platieb si telefón zakúpite. V prípade, ak si kúpite telefón s vyšším počtom mesačných platieb, napr. 30 mesiacov,  treba počítať s tým, že váš telefón je mimo záruky.

 

Áno, ak ste „SLOBODA S MOBILOM“ kúpili online, t.j. cez náš 4ka eshop, nepoškodený telefón/zariadenie môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od prevzatia vašej objednávky. Formulár na odstúpenie nájdete aj na našom webe: www.4ka.sk/cenniky-a-dokumenty

 

Ak ste telefón/zariadenie nakupovali v predajni, vrátenie alebo výmena nie je možná. 

 

Nie, mobilné telefóny, ktoré si u nás zakúpite, nie sú blokované. Je kedykoľvek možné do nich vložiť SIM kartu od akéhokoľvek operátora. Ak na telefonóne meníte SIM karty, odporúčame vám nastaviť telefón na využívanie služieb operátora. Naše nastavenia k jednotlivým telefónom nájdete na: www.4ka.sk/nastavenia-zariadeni.

 

S nastavením vášho zakúpeného telefónu vám pomôžeme priamo na predajnom mieste (SmartshopMobilonlineGSM1SWAN CENTRUM Košice) alebo priamo na našej webovej stránke: www.4ka.sk/nastavenia-zariadeni

 

Ako dátový operátor sa viac orientujeme na dáta, a preto sme sa rozhodli aj viac podporiť našich zákazníkov, ktorí si vyberajú práve vyššie dátové paušály SLOBODA+ alebo SLOBODA DÁTA.

Stále však platí, že pri spojení našich paušálov SLOBODA s telefónom získate v porovnaní s našou konkurenciou takmer 30% výhodnejšiu cenu.

 

Áno, v prípade, ak chcete váš mobilný telefón vyplatiť skôr, nás stačí požiadať a my do poslednej mesačnej faktúry vyúčtujeme zostatkovú cenu nezaplatených mesačných platieb za telefón. Zľavu na BONUS na telefón uplatníme len na tie mesiace, ktoré ste u nás boli a využívali naše služby.

 

Na BONUS na telefón máte nárok stále, ak budete počas celej doby platenia mesačných poplatkov za telefón budete využívať jeden z paušálov SLOBODA+ alebo SLOBODA DÁTA.

V prípade, ak si zmeníte paušál na paušál iný ako SLOBODA+ alebo SLOBODA DÁTA, o BONUS na telefón môžete prísť.

 

Áno, stačí, ak si vyberiete kombináciu zariadenia a paušálu a po doručení novej SIM karty nám zavoláte na Zákaznícku linku 950 (alebo 0950950950) a požiadate operátora o presun vášho aktuálneho telefónneho čísla na novú SIM kartu. Táto zmena je bezplatná a vybavíme ju do 48 hodín. 

 

© 2024 SWAN, a.s. Všetky práva sú vyhradené.
© 2024 SWAN, a.s. Všetky práva sú vyhradené.
© 2024 SWAN, a.s. Všetky práva sú vyhradené.