Ako si pridám číslo a nastavím automatické platby z platobnej karty
-
1
Prihláste sa do zákazníckeho portálu Moja zóna.
-
2
Kliknite na tlačidlo PRIDAŤ TELEFÓNNE ČÍSLO. Zadajte tel. číslo a kliknite na POKRAČOVAŤ. Následne vám zašleme overovací kód, ktorý zadáte v ďalšom kroku. Pre dané tel. číslo je možné taktiež pridať meno. Po úspešnom uložení tel. čísla si môžete v ďalšom kroku nastaviť Platby platobnou kartou.
-
3
Pre aktiváciu platby kartou zadajte v ďalšom kroku údaje o vašej platobnej karte. Môže to byť akákoľvek debetná alebo kreditná karta akejkoľvek banky na Slovensku. Údaje o platobnej karte, my ako operátor, nebudeme uchovávať. Nemajte obavy, údaje o karte sú bezpečne uložené v banke. Uloženie platobnej karty si však vyžaduje verifikačnú transakciu 0,01 €. Suma tejto transakcie vám bude samozrejme obratom vrátená späť na váš účet. Aktivovaním Platby kartou a uložením platobnej karty sa na zvolenom tel. čísle aktivujú ODPORÚČANÉ NASTAVENIA automatických platieb z platobnej karty.
Čo to znamená?
Všetky vaše aktívne služby, ako je paušál alebo dátový balík, sa v potrebnej chvíli, teda v dobe ich obnovy uhradia priamo z platobnej karty. A zároveň, ak váš kredit klesne pod 2 EUR, automaticky sa z platobnej karty dobije o 4 EUR. Prečo? Je to pre prípad, že budete chcieť využívať doplnkové služby ako je SMS lístok na MHD či parkovanie. Alebo sa budete chcieť zapojiť do súťaží v rádiu či telke prostredníctvom SMS. Alebo ak miniete predplatené dáta alebo minúty vo vašom paušále/dátovom balíku, neostanete nikdy bez kreditu.
Jednotlivé nastavenia platby kartou si viete kedykoľvek zmeniť, vypnúť alebo znovu aktivovať v časti DOBITIE – AUTOAMTICKÉ PLATBY Všetko máte pod kontrolou a v časti NASTAVENIA – PLATOBNÁ KARTA si viete kedykoľvek zmeniť napríklad mesačný limit, ktorý nechcete prekročiť